sorrry

förlåtförlåtförlåtförlåt...
var JÄTTE STRESSAD imorse så jag hann inte blogga.
sen somnade jag direkt när jag kom hem efter skolan typ.
och ja jag får fortfarande inte färga mitt hår för min pappa .
har snart ingen tålamod kvar ..
iallafall idag hade det hänt nånting med mitt ena öga, det gjorde jätte ont.
så jag var tvungen och gå in på skolans toa och tvätta av min mascara ( äckligaste toaletterna )
så just nu har jag sjukt ont i ögat och vet inte vad som har hänt med det ..
men ska inte sitta och skriva om onödiga saker nu.
puss&kram - yasmin

Kommentarer
» Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 19:41:51
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback