du klarar allt.

"det är okey" , " jag klarar mig" , "jag mår bra", " jag är inte ledsen" och massor andra såna meningar.
både du och jag vet att du ljuger när du säger detta.
för du mår inte bra. du mår inte ens okey. du mår dåligt, du mår sämst.
men du är stark och klarar detta. jag tror på dig , och ger aldrig upp hoppet om att du kommer bli bra.
du är stark i mina ögon och i alla andras ögon. bara du som inte inser det.
du klarar allt, fast du är envis. du måste ge dig snart. du måste inse att allt detta är fel.
du mår inte bra. och det gör ont att se att du inte mår bra. bara om jag hade insett det lite tidigare,
bara om jag har hjälpt dig från början hade det inte blivit så här. eller iallafall inte så här illa.
även fast jag kanske visste inom mig vad som höll på att hända med dig , försökte jag ignorera det.
säga till mig själv " hon kommer bli bra, hon kommer må bra " . men allt detta är ju en lögn.
du kommer inte må bra, du kommer alltid få leva med detta. du kanske kommer bli bättre,
men det kommer aldrig bli som innan. du kommer aldrig bli den personen du var innan.
det kommer alltid finnas ett hål inom oss alla. vi kommer alltid få det dåligt när vi snackar om det.
men du har alla som stötar det. du kommer klara det. ge bara inte upp.
du har alltid varit min förebild. jag har alltid varit stolt över dig.
älskar dig , kvittar vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback